شوق دیدار عزیز مصطفی دارم بدل.
 
خیمه انداده
عاشقان ثارالله روستای انداده
پنج شنبه 12 شهريور 1394برچسب:, :: 9:15 ::  نويسنده : مریم

 آرزوی دیدن کرببلادارم بدل           شوق دیدار حسین سر جدا دارم بدل

دردلم باشد شب وروز آرزوی کربلا      مرغ دل پر می زند هردم بسوی کربلا

این دل غمدیده اندر جستجوی کربلا         من هوای خاک پاک کربلا دارم بدل

ای بشیر اکنون ببر من را بسوی شاه دین    زندگیم بستگی دارد ببوی شاه دین

تاببوسم مرقد پاک نکوی شاه دین          شوق دیدار عزیز مصطفی دارم بدل



نظرات شما عزیزان:

یا لطیف
ساعت12:51---15 شهريور 1394
اخ اخ,
دردلم باشد شب وروز آرزوی کربلا مرغ دل پر می زند هردم بسوی کربلا.
ان شاالله قسمت همه ارزومندا


بهار
ساعت9:57---14 شهريور 1394
سلام
وب شما عالیه
موفق باشی عزیزم


من
ساعت9:19---12 شهريور 1394
سلام وبت جذابه احسنت به شما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ خیمه انداده خوش آمدید من اسمم مریم است از بچه های خوب و با صفای انداده من عاشق امام حسینم این وب رو هم درست کرد ه ام تا از نوکرهای امام حسین و تعزیه خوانان روستای انداده براتون بنویسم نظر یادتون نره ممنون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خیمه انداده و آدرس sphsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: