گزیده ای از متن نسخه ی حضرت عباس (ع) با حر بن ریاحی
 
خیمه انداده
عاشقان ثارالله روستای انداده

زنامم چی پرسی ایا نامدار

منم زاده ی شیر پروردگار

نوشته به تیغم به خط عجیب

که نصر ومن الله وفتح القریب

علمدار خیل این لشگر منم

حسین علی را برادر منم

مرا نام عباس شیر اوژن است

سر سرکشان در کمند من است

چوبشنیدی نام من در نخست

تو هم نام خود را بیان کن درست



نظرات شما عزیزان:

دلیری فر
ساعت11:10---2 دی 1394
سلام ما هم علاقه مند به تعزیه مختار می باشیم لطف کنید زمانش را اعلام نمایید تا بتوانیم در مراسم شرکت کنیم

فرشیدی
ساعت11:08---2 دی 1394
سلام پس کی تعزیه مختار اجرا میشود ما منتظریم

فاطمه کریمی
ساعت11:07---2 دی 1394
با سلام لطفا اعلام کنید زمان اجرای تعزیه مختار را مررررررررررررررررررسی

مرتضی انداده
ساعت11:03---2 دی 1394
سلام لطفا به جناب الهامی بگویید زمان اجرای تعزیه مختار را اعلام کند با تشکر چون من روستا نیستم ولی دوست دارم در تعزیه مختار باشم

پور محمدی
ساعت10:52---2 دی 1394
سلام ما همچنان منتظریم تا زمان اجرای تعریه قیام مختار اعلام شود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ خیمه انداده خوش آمدید من اسمم مریم است از بچه های خوب و با صفای انداده من عاشق امام حسینم این وب رو هم درست کرد ه ام تا از نوکرهای امام حسین و تعزیه خوانان روستای انداده براتون بنویسم نظر یادتون نره ممنون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خیمه انداده و آدرس sphsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: