من فقط عشق حسین بن علی را بلدم..
 
خیمه انداده
عاشقان ثارالله روستای انداده
پنج شنبه 12 شهريور 1394برچسب:, :: 17:26 ::  نويسنده : مریم

بنویسید دگر بروی سنگ لحدم من فقط عشق حسین ابن علی را بلدم
ننویسید که ناکام شده به عالمین بنویسید که طپش های دلم گفته حسین
ننویسید که پرپر شده همچون گل یاس بنویسید شده مست و خراب عباس
ننویسید که از روز ابد مذهبی ام بنویسید که تا روز ابد زینبیم
ننویسید که مست از قدح ساغریم بنویسید که همواره علی اکبریم
ننویسید که جان داد دگر بر سر دوست بنویسید که مجنون علی اصغر اوست
ننویسید گنه پرده مهتابش شد بنویسید سینه زن اربابش شد
ننویسید ندارد به جهان خانه و جا بنویسید ماواش شده کرببلا
ننویسید که او نوکر بدعهدی بود بنویسید که او منتظر مهدی بود



نظرات شما عزیزان:

یا لطیف
ساعت12:47---15 شهريور 1394
عالی بود. ان شالله از منتظران واقعی باشیم

فرشته جامانده روی زمین
ساعت18:24---13 شهريور 1394
سلام عزیزم.شعرش خیلی قشنگ بود خوشم اومد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ خیمه انداده خوش آمدید من اسمم مریم است از بچه های خوب و با صفای انداده من عاشق امام حسینم این وب رو هم درست کرد ه ام تا از نوکرهای امام حسین و تعزیه خوانان روستای انداده براتون بنویسم نظر یادتون نره ممنون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خیمه انداده و آدرس sphsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: