نقش شمر در تعزیه
 
خیمه انداده
عاشقان ثارالله روستای انداده
چهار شنبه 18 شهريور 1394برچسب:, :: 10:38 ::  نويسنده : مریم

شمر بن ذوالجوشن به دستور ابن سعد سر مبارک حضرت امام حسین (ع) را از بدن جدا کرد

که در این موقعه حضرت امام حسین(ع) فرمود که یقین دانم که تویی کشنده ی من زار

ولی بده اجازه کنم با خدای خویش راز و نیاز قیام امام حسین(ع) برای نماز بود

 

 

نام: قاسمعلی

نام خانوادگی: همت منش

نام پدر : صفرعلی

شغل:آزاد

نقش در تعزیه: نقش شمر بن ذوالجوشن(لعنت الله علیه)

عاشق حضرت ابا عبدالله(ع)

 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت10:21---19 شهريور 1394
س وب ت خیلی خوشچله دوست داشتی به من هم سر بزن .راستی یهپیشنهائ ئوستی برات دارم اگه تمایل داشتی بیا وبم و خصوصی پیام بده

مدیر
ساعت21:48---18 شهريور 1394
با عرض سلام خدمت شما؛
بنده از اینکه میبینم تعداد کسانی که دارن برای آشنایی روستا در فضای مجازی فعالیت می‌کنن بسیار خوشحال هستم و از شما هم میخوام که به اینجانب هم در بروزرسانی و همچنین هر چه بهتر شدن مطالب وبلاگ بنده که متعلق به همه همشهریان عزیز است کمک کنید.
اتفاقا در برنامه‌های بنده گذاشتن مطلب در باره مراسم تعزیه روستا بود که بحمداله شما زحمت مرا کم کردید.
ممنون میشم بیشتر با شما آشنا بشم.
درضمن وبلاگتون هم زیباست، و قابل تقدیر
پاسخ:با سلام خدمت مدیر خوشحالم که به من سر زدی و نظر گذاشتی برام لطف کنید ادرس وبلاگتو برام بذارید تا منم بتونم به شما در بهتر شدن وبتون کمکمی کرده باشم با تشکر


محمد حسین
ساعت19:55---18 شهريور 1394
سلام وبت عالییهههههههه قالبشم خیلی زیباست ممنون میشم به منم سر بزنی

هیئت بیت الزهراء(س)
ساعت17:01---18 شهريور 1394
خیلی زیباست
ممنون میشم اگه به ماهم سربزنید ونظربزارید

پاسخ:ممنونم چشم حتما


محمد
ساعت15:42---18 شهريور 1394
سلام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ خیمه انداده خوش آمدید من اسمم مریم است از بچه های خوب و با صفای انداده من عاشق امام حسینم این وب رو هم درست کرد ه ام تا از نوکرهای امام حسین و تعزیه خوانان روستای انداده براتون بنویسم نظر یادتون نره ممنون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خیمه انداده و آدرس sphsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: