حدیثی از امام حسین علیه السلام..
 
خیمه انداده
عاشقان ثارالله روستای انداده
سه شنبه 24 شهريور 1394برچسب:, :: 9:11 ::  نويسنده : مریم

 

 امام حسین (ع)فرمود: اى فرزند آدم، بیاد آور آن لحظاتى را که پدران و فرزندان ـ و دوستان ـ تو چگونه در چنگال مرگ قرار گرفتند، آن ها در چه وضعیّت و موقعیّتى بودند و سرانجام به کجا منتهى شدند و کجا رفتند. و بیندیش که تو نیز همانند آن ها به ایشان خواهى پیوست ـ پس مواظب اعمال و رفتار خود باش ـ .



نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت12:24---26 شهريور 1394
وب خوبی داری به وبلاگ منم سر بزن

وحدتی
ساعت10:51---24 شهريور 1394
سلام اگر تغییراتی در نقش های حضرت امام حسین(ع) وحضرت عباس(ع) وحضرت علی اکبر(ع) ایجاد شود عالی است مثلا جناب فرهمند در نقش امام وجناب الهامی در نقش حضرت عباس(ع) و جناب امیری فر در نقش علی اکبر(ع) البته در روز عاشورا که بهترین روز است متشکرم
پاسخ: سلام ممنونم که سر زدید خانم وحدتی


علی اکبر سلمانیان
ساعت9:41---24 شهريور 1394

پیامبر اکرم درباره حسب ونسب سالار شهیدان که محبوب اهل ایمان در اسمان ها وزمین است چنین فرمود ه اند:هر حسب ونصبی فردای قیامت منقطع خواهد شد مگر حسب ونسب من. حسب ونسبامام حسین:حسین بن علی بن ابی طالب بن عبدالمطلب بن هاشم بن عبد مناف است.القاب ان حضرت:ثانی ال عبا.مبارک.تابع.سید شباباهل الجنه.شهید سبط.تقی.بر.رشید.طیب.رضی.زکی.خامس.ا لسبطین.طور سنین.نور الخالقین.و..........
پاسخ:با سلام خدمت جناب سلمانیان ممنونم از اینکه به وبم سر زدی ونظر گذاشتی برام لطفا در نظر سنجی ما هم شرکت کنید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ خیمه انداده خوش آمدید من اسمم مریم است از بچه های خوب و با صفای انداده من عاشق امام حسینم این وب رو هم درست کرد ه ام تا از نوکرهای امام حسین و تعزیه خوانان روستای انداده براتون بنویسم نظر یادتون نره ممنون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خیمه انداده و آدرس sphsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: