خیمه انداده
 
خیمه انداده
عاشقان ثارالله روستای انداده
یک شنبه 5 مهر 1394برچسب:, :: 8:12 ::  نويسنده : مریم

 

 

عکسهای خیمه انداده است که شما مشاهده می نماید این مکان در وسط روستای انداده قرار دارد که هر ساله با فرا رسیدن ایام محرم الحرام تعزیه ها در این مکان برگزار می شود

تشکر قلبی دارم از جناب آقای علی امیری فر بابت فرستادن این عکس ها برای من که همکاری لازم را در وب با من دارد 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت18:59---20 مهر 1394
بسیار زیبا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ خیمه انداده خوش آمدید من اسمم مریم است از بچه های خوب و با صفای انداده من عاشق امام حسینم این وب رو هم درست کرد ه ام تا از نوکرهای امام حسین و تعزیه خوانان روستای انداده براتون بنویسم نظر یادتون نره ممنون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خیمه انداده و آدرس sphsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: