قابل توجه جناب الهامی
 
خیمه انداده
عاشقان ثارالله روستای انداده
شنبه 25 مهر 1394برچسب:, :: 20:55 ::  نويسنده : مریم

 

ارسال شده از خانمی 66 ساله به نام کلثوم انداده تقاضای ایفای نقش حضرت عباس(ع) در روز عاشورا رااز شما دارند

با سلام خدمت مدیر وب خواستم خواهشی کنم از جناب الهامی که تقاضای من را هم اجرا کند 66 سال سن دارم دلم میخواهدجناب الهامی در روز عاشورا نقش حضرت عباس را بازی کند ولی متاشفانه باب دلم نمیشود خواستم اگر امکانش هست امسال نقش حضرت عباس را بازی کند بخدا خیلی دلم پر میزندبرای حرم حضرت عباس روز عاشورا وقتی جناب الهامی نقش حضرت عباس را ایفا میکند به یاد جوانمردی عباس اشک میریزم خواهشا جناب الهامی به نظر من هم اهمیت بدهد متشکرم



نظرات شما عزیزان:

الهامي تبار
ساعت10:26---28 مهر 1394
باسلام وسپاس ازخواهرمحترمه درصورت امكان وبه اميد خدا روز تاسوعا ياعاشورا به ايفاي نقش حضرت ابوالفضل (س)خواهم پرداخت ان شاءا...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ خیمه انداده خوش آمدید من اسمم مریم است از بچه های خوب و با صفای انداده من عاشق امام حسینم این وب رو هم درست کرد ه ام تا از نوکرهای امام حسین و تعزیه خوانان روستای انداده براتون بنویسم نظر یادتون نره ممنون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خیمه انداده و آدرس sphsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: