مجلس شهادت حضرت عباس (ع) در روز تاسوعا
 
خیمه انداده
عاشقان ثارالله روستای انداده
دو شنبه 4 آبان 1394برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : مریم

تصاویری از تعزیه مجلس شهادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) با ایفای نقش حاج اقای فرهمند پور درنقش امام حسین(ع)و جناب الهامی تبار درنقش حضرت عباس(ع)و آقای محمد مهدی الهامی تبار در نقش حضرت سکینه(س) و اقای اسماعیل ستاری در نقش بی بی زینب(س) وجناب آقای حسنعلی نعمتی فرد در نقش  شمر بن ذی الجوشن و اقای عباس انداده در نقش ابن سعد وجناب اقای حسین دلدار در نقش حرمله روز تاسوعای امسال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت11:23---4 آبان 1394
با سلام خدمت دوستان، بنده برادرزاده ی آقای علی اصغر انداده هستم که در همین روز تاسوعا زبانحال حضرت علی اکبر را می خواندم. میخواستم نظرات و پیشنهادات و انتقادات دوستان را در مورد خودم بدانم. این را هم یادآور شوم که برای اولین بار بود که تعزیه می خواندم. با تشکر

الهامي تبار
ساعت10:35---4 آبان 1394

باسلام اززحمات مديريت محترم وبلاگ كمال تشكررادارم اجركم عندا..
پاسخ:سلام متشکرم جناب الهامی باید از جناب آقای امیری فر تشکر کرد بابت فرستادن این عکسهای بسیار جالب برای بنده امیدوارم خداوند  به مادر جناب امیری شفای عاجل عنایت فرماید موفق باشیدالتماس دعا دارم ازهردو تاتون   در ضمن اگر مراسم تعزیه ای هست بفرماید تا در وب اعلام کنم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ خیمه انداده خوش آمدید من اسمم مریم است از بچه های خوب و با صفای انداده من عاشق امام حسینم این وب رو هم درست کرد ه ام تا از نوکرهای امام حسین و تعزیه خوانان روستای انداده براتون بنویسم نظر یادتون نره ممنون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خیمه انداده و آدرس sphsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: