نظرات
 
خیمه انداده
عاشقان ثارالله روستای انداده
دو شنبه 4 آبان 1394برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : مریم

 

ارسال شده از حسین انداده برادر زاده جناب علی اصغر انداده

با سلام خدمت دوستان، بنده برادرزاده ی آقای علی اصغر انداده هستم که در همین روز تاسوعا زبانحال حضرت علی اکبر را می خواندم. میخواستم نظرات و پیشنهادات و انتقادات دوستان را در مورد خودم بدانم. این را هم یادآور شوم که برای اولین بار بود که تعزیه می خواندم. با تشکر



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت23:28---4 آبان 1394
مدیر وبلاگ از شما تشکر میکنم که در مورد من مطلب گذاشتید. من انداده نیستم، شرافتیان هستم و در ورامین زندگی میکنیم. عکسم را هم برایتان میفرستم

وحید وثوقی نژاد
ساعت14:09---4 آبان 1394

سلام علیکم:
اینجانب نیز همانند سایر بزرگان از طراح و مدیریت محترم وب تشکر می کنم و جهت استحضار عرض می کنم با توجه به ارادت خاص و ویژه خودم به اهل بیت (ع) سال ها پیش علاوه بر نوحه خوانی، نسخه حضرت سکینه و حضرت قاسم ابن الحسن (ع) را می خواندم و ایفای نقش می نمودم. به اقتضای زمان و به خواست خداوند متعال به استخدام نیروی انتظامی در امدم و به ناچار روستا را ترک  کردم اما کما فی السابق به فعالیت ناچیز خودم در رابطه با نوکری امام حسین (ع) و اهل بیت آن حضرت ادامه دادم و خواهم داد ان شاء ا... در پایان لازم می دانم به سهم خودم از زحمات بی دریغ تمامی عزیزان تعزیه خوان و همچنین بانیان مجالس و تعزیه های چند روز دهه اول محرم و روز عاشورا برادر بزرگ خودم جناب سرهنگ محمد وثوقی نژاد و مادرم - تعزیه روز سوم شهادت امام حسین (ع) آقای آدینه محمد کاظمی نژاد - تعزیه روز اربعین امام حسین(ع) جناب حاج آقا نعمتی فرد و فرزندان محترم -تعزیه روز 28 صفر جناب آقای علی اکبر عرفانی فر و سایر عزیزان فعال و اعضای محترم هیئت عزاداری روستا صمیمانه تشکر و قدر دانی نمایم. امیدوارم خداوند تمامی بزرگواران یاد شده را در پناه خودش حفظ نماید و این مراسمات بی نظیر هرسال بهتر و با شکوه تر از سال قبل برگزار گردد.
پاسخ:با سلام خدمت شما سرور گرامی خداوند از شما و خانواده محترمتون وجناب سرهنگ وثوقی به کرمش قبول فرماید امیدوارم حضرت باری تعالی مرحوم پدرت را غریق رحمت خود گرداند ایفای نقش وزیرو سلطان در روز عاشورا خیلی جالب بود متشکرم از شما



وحید وثوقی نژاد
ساعت13:44---4 آبان 1394
سلام علیکم
پاسخ:سلام جناب وثوقی خیلی از شما ممنونم که به وب ما سر زدی و نظر گذاشتی برامون امید وارم موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ خیمه انداده خوش آمدید من اسمم مریم است از بچه های خوب و با صفای انداده من عاشق امام حسینم این وب رو هم درست کرد ه ام تا از نوکرهای امام حسین و تعزیه خوانان روستای انداده براتون بنویسم نظر یادتون نره ممنون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خیمه انداده و آدرس sphsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: