قابل توجه جناب الهامی تبار
 
خیمه انداده
عاشقان ثارالله روستای انداده
شنبه 7 آذر 1394برچسب:, :: 9:24 ::  نويسنده : مریم


ارسال شده از سرکار خانم پور محمدی از نقاب

سلام عرض میکنم خدمت مدیر وب خواستم زمان شروع مراسم تعزیه روز اربعین را بدانم و چه نقش هایی در این روز اجرا میشود با تشکر از شما

 پور محمدی هستم از نقاب



نظرات شما عزیزان:

الهامی تبار
ساعت10:03---8 آذر 1394
باسلام خدمت مدیریت گرامی وبلاگ
ازدقت نظر وپیگیری های شما متشکرم
پاسخ:سلام جناب الهامی من عشقی که به امام حسین علیه السلام دارم هرگز خاموش نخواهد شد در دلم امیدوارم همیشه مرا در این امر یاری رسانید


پور محمدی
ساعت11:26---7 آذر 1394

خیلی ممنونم از شما وکلیه تعزیه خوانان روستای انداده تعزیه شهادت حضرت علی اکبر در روز عاشورا واقعا جالب بود خیلی ممنونم انشاء الله روز اربعین میام روستای انداده التماس دعا
پاسخ:مدیریت وب خیمه انداده در خدمت گذاری حاضر است منتظر حضور گرم شما میهمانان عزیز در روز اربعین هستیم



پور محمدی
ساعت11:21---7 آذر 1394
سلام عرض میکنم خدمت مدیر وب مریم خانوم خواستم بدونم جناب امیری فر که آقای الهامی فرمودند در نقش حضرت علی اکبر (ع) برای تعزیه روز اربعین همون اقایی است که در روز عاشورا نقش حضرت علی اکبر(ع) را ایفا نمود؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام سرکار خانم پور محمدی آره عزیزم جناب امیری فر همون آقایی است که روز عاشورا زبانحال حضرت علی اکبر (ع) را ایفا نمود


الهامی تبار
ساعت10:59---7 آذر 1394

باسلام خدمت سر کار خانم پورمحمدی انشاءا...صبح روز اربعین پس ازصرف صبحانه در منزل حاج آقای نعمتی ازساعت حدود 9 به بعد مراسم درمحل خیمه انداده شروع خواهد شد تعزیه شهادت حضرت علی اکبر (ع) توسط آقای امیری فر وشهادت حضرت عباس(ع)توسط آقای علی اصغر انداده اجراء خواهد شد ضمنا پس از تعزیه ناهار خدمت کلیه عزیزانیم


پاسخ:با سلام خدمت جناب اقای الهامی پور محمدی خانم می باشد شما نوشته بودید جناب اقای پور محمدی این اشتباه لغوی توسط مدیریت وب تصحیح شد ممنونم از شما که به نظرات اهمیت می دهید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ خیمه انداده خوش آمدید من اسمم مریم است از بچه های خوب و با صفای انداده من عاشق امام حسینم این وب رو هم درست کرد ه ام تا از نوکرهای امام حسین و تعزیه خوانان روستای انداده براتون بنویسم نظر یادتون نره ممنون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خیمه انداده و آدرس sphsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: