گزیده ای از متن نسخه ی امام در بالا سر حضرت علی اکبر(ع)
 
خیمه انداده
عاشقان ثارالله روستای انداده

 

موقعه ای امام حسین(ع) خواست حضرت علی اکبر رو به خیمه ببره این جمله را بیان فرمودند

ای علی بالام          ماه انوریم  

دور گدگ اوغول    یوخدی یاوریم 



نظرات شما عزیزان:

پور محمدی
ساعت20:13---9 آذر 1394
سلام عرض میکنم خدمت مدیر وب مریم خانوم من هم مثل این چند نفر مشتاقم تا این وداع رو از نزدیک ببینم لطفا اعلام کنید تا ایفا نمایند مررررررررسی

خانمی از انداده
ساعت20:09---9 آذر 1394
با سلام من خانمی هستم که مادرم حدود چهار ماهی میشود که دار فانی را وداع گفت دوست دارم وداع با مادر را بشنوم تا اگر دوباره سر خاکش رفتم برایش درد دلهایم را بتوانم بگویم متشکرم لطفا به جناب امیری فر بگویید این وداع را ایفا کند

انداده ای ساکن شاهرود
ساعت19:58---9 آذر 1394
سلام مشتاقم وداع حضرت علی اکبر با مادرش را بشنوم مدیر محترم وب به جناب امیری فر بگو یید این وداع را روز اربعین اجرا نماید متشکرم

محمد انداده
ساعت19:46---9 آذر 1394
سلام من هم با نظر جناب اقای دلیری فر موافقم وداع با ام لیلا خیلی جالب می باشد لطفا اجرا نمایید برای تعزیه اربعین التماس دعا

دلیری فر
ساعت19:43---9 آذر 1394
سلام خسته نباشید خواستم به عرض جناب آقای امیری فر برسانید که اگر امکان دارد وداع با ام لیلا (مادر حضرت علی اکبر) را هم در تعزیه اربعین ایفا نمایند چون وداع حضرت علی اکبر با مادرش خیلی شیرین می باشد ممنونم از شما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ خیمه انداده خوش آمدید من اسمم مریم است از بچه های خوب و با صفای انداده من عاشق امام حسینم این وب رو هم درست کرد ه ام تا از نوکرهای امام حسین و تعزیه خوانان روستای انداده براتون بنویسم نظر یادتون نره ممنون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خیمه انداده و آدرس sphsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: