قابل توجه جناب امیری فر
 
خیمه انداده
عاشقان ثارالله روستای انداده
دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, :: 20:13 ::  نويسنده : مریم

 

 

ارسال شده از آقای دلیری فر

سلام خسته نباشید خواستم به عرض جناب آقای امیری فر برسانید که اگر امکان دارد وداع با ام لیلا (مادر حضرت علی اکبر) را هم در تعزیه اربعین ایفا نمایند چون وداع حضرت علی اکبر با مادرش خیلی شیرین می باشد ممنونم از شما

ارسال شده از جناب آقای محمد انداده

سلام من هم با نظر جناب آقای دلیری فر موافقم  وداع با ام لیلا خیلی جالب  می باشد لطفا اجرا نمایید برای تعزیه اربعین التماس دعا

ارسال شده از انداده ای ساکن شاهرود

سلام مشتاقم وداع حضرت علی اکبر با مادرش را بشنوم مدیر محترم وب به جناب امیری فر بگو یید این وداع را روز اربعین اجرا نماید متشکرم

ارسال شده از خانمی از انداده

با سلام من خانمی هستم که مادرم حدود چهار ماهی میشود که دار فانی را وداع گفت دوست دارم وداع با مادر را بشنوم تا اگر دوباره سر خاکش رفتم برایش درد دلهایم را بتوانم بگویم متشکرم لطفا به جناب امیری فر بگویید این وداع را ایفا کند

پور محمدی

سلام عرض میکنم خدمت مدیر وب مریم خانوم من هم مثل این چند نفر مشتاقم تا این وداع رو از نزدیک ببینم لطفا اعلام کنید تا ایفا نمایند مررررررررسی



نظرات شما عزیزان:

مهردادطاهری
ساعت9:11---14 آذر 1394
ماشاالله زیبا زیبا

امیری فر علی
ساعت23:33---9 آذر 1394

باسلام وارادت خدمت مدیریت وبلاگ و کلیه عزیزان بنده اگر زبانحال حضرت علی اکبرعلیه السلام را در روز اربعین ایفای نقش نمایم در صورت صلاحدید وداع ام لیلا را اجرا خواهم کردمتشکرم از آن دسته از عزیزانی که ما را با نظرات خود یاری میکنند التماس دعا



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ خیمه انداده خوش آمدید من اسمم مریم است از بچه های خوب و با صفای انداده من عاشق امام حسینم این وب رو هم درست کرد ه ام تا از نوکرهای امام حسین و تعزیه خوانان روستای انداده براتون بنویسم نظر یادتون نره ممنون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خیمه انداده و آدرس sphsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: