قابل توجه کلیه ی تعزیه خوانان روستای انداده
 
خیمه انداده
عاشقان ثارالله روستای انداده
شنبه 28 آذر 1394برچسب:, :: 9:6 ::  نويسنده : مریم

 

 

با سلام خدمت دوستان مدیریت وبلاگ خیمه انداده در همایش وبلاگ نویسان عاشورا در سطح استان خراسان رضوی شرکت کرده است لذا از کلیه ی تعزیه خوانان محبوب روستای انداده خواهشمندیم  یک عدد عکس 4*3 با وارد شدن در بخش مدیریت وبلاگ برای ما ارسال دارند اجرکم عندالله مدیریت وب از کلیه ی کسانی که با ما همکاری دارند کمال تشکر را دارد

جناب آقای الهامی تبار لطفا این مورد را پیگیری نمایید

 

 



نظرات شما عزیزان:

تعزیه خوان
ساعت19:36---28 آذر 1394
سلام چشم ارسال میکنم (مخالف خوان)
پاسخ:سلام ممنونم از لطف شما التماس دعا


الهامي تبار
ساعت12:39---28 آذر 1394

باسلام خدمت مديريت محترم وبلاگ
تعزيه خوانان روستا كه دسترسي به سايت ندارند چگونه عكس بفرستند يا به كجامراجعه نمايند لطف بفرماييد راهنمايي كنيد ياآدرس بدهيد تابنده هماهنگ كنم عكسهاي تعزيه خوانان جمع آوري شود وبه شما تحويل شود تشكر
پاسخ:سلام جناب الهامی شما میتوانیدبا وارد شدن به سایت خیمه انداده عکس های عزیزان را برای من اپلود کنید برای وارد شدن در مطالب قبلی راهنمایی کرده بودم با وارد کردن رمز های یاد شده شما میتوانید وارد مدیریت وبلاگ شوید وعکسهای عزیزان را برای ما به نمایش بگذارید زمانی که وارد شدید روی علامت درخت کلیک کرده و ادرس عکس اپلود شده را وارد کنید سپس گزینه در ج را انتخاب کرده تا عکس مورد نظر در سایت قرار گیرد ان دسته از عزیزانی هم که دسترسی به سایت ندارند عکسهای این عزیزان راهم برای من اپلود کرده تا من بتوانم در اسرع وقت  رسیدگی کنم متشکرم از لطف بی کران شما جناب الهامی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ خیمه انداده خوش آمدید من اسمم مریم است از بچه های خوب و با صفای انداده من عاشق امام حسینم این وب رو هم درست کرد ه ام تا از نوکرهای امام حسین و تعزیه خوانان روستای انداده براتون بنویسم نظر یادتون نره ممنون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خیمه انداده و آدرس sphsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: